Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Baker Jed
(1)
Lussier Francine (1947- )
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Panfil Katarzyna (1986- )
(1)
Zano Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nastolatki
(1)
Nauczyciele
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Temat
Osoby z autyzmem
(2)
Autyzm
(1)
Integracja społeczna
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Młodzież
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Zespół ADHD
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
ADHD - zaburzenie rozwojowe o podłożu neurologicznym, które pojawia się przed siódmym rokiem życia i objawia się niemal ustawicznymi deficytami uwagi bądź nadaktywnością i impulsywnością - stanowi jeden z najczęstszych powodów konsultacji klinicznych. Niniejszy poradnik jest skierowany do nauczycieli i rodziców dzieci z ADHD, a także do młodzieży zmagającej się z tym zaburzeniem.
Autorka - doktor neuropsychologii z wieloletnim doświadczeniem klinicznym i pedagogicznym - łączy podejście specjalistyczne z osobistymi spostrzeżeniami, gdyż sama mierzyła się z trudnościami związanymi z nadpobudliwością zarówno w dzieciństwie, jak i w późniejszym życiu. Dzięki temu porady przedstawione w książce są zarazem proste i rzeczowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Większość umiejętności społecznych człowieka polega na tym, że w umyśle potrafi on przyjąć perspektywę drugiej osoby. Umiejętności te nie są jednak oczywiste dla osób z autyzmem, dlatego należy ich uczyć w wyrazisty sposób. I właśnie to jest celem drugiej części Ilustrowanego podręcznika umiejętności społecznych, przeznaczonej dla nastolatków i młodych dorosłych: dzielimy umiejętności na mniejsze elementy i jasno pokazujemy, jak należy się zachować i co powiedzieć w danych sytuacjach społecznych. W książce krok po kroku prezentowane są umiejętności potrzebne w sytuacjach, z którymi nastolatki niejednokrotnie stykają się w codziennym życiu, takie jak: nawiązywanie i podtrzymywanie przyjaźni, zadawanie pytań nauczycielowi podczas lekcji, powitania i pożegnania, okazywanie empatii i zrozumienia, przerywanie rozmowy innym osobom, wykonywanie trudniejszych zadań w szkole, unikanie delikatnych tematów podczas rozmowy, praca w grupie, zaproszenie drugiej osoby na randkę, zaprezentowanie się podczas rozmowy o pracę, proszenie o pomoc, radzenie sobie z przeciwnościami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej